Adiguy 2010.07.18. 23:10

wtf?

Most besztem Vikivel és azt irta msnen (Ami MÁ WLM!!!!!) hogy stréberesen írok. Igazábó nemtom honnan veszi ezt. 1 példát irt hogy "Anyukám mondta..." ebbe se tom mi a stréberes... azt is írta hogy olyan mintha nem is én irnám ezeket. Hát van benne valami, télleg néha tökre másképp írok mint általába pl. msnen. De ilyenkor elmerülök a gondolataimban és lehet emiatt olyan fura ahogy írok. Én azt hittem pedig hogy tecceni fog másoknak ahogy írok de Vikinek nem ahogy nézem, persze ezt nem mondta ki így szó szerint.

Ha ez jobban teccik akk irok igy: FAXKIVAN HOGY SENKINEM NEMJÓ SEMI... nemmintha igy irnék átlagosan de sztem ez jobban bejön a velem egykoruaknak... -.-" ja meg ezek: szeri van, imádlak puxa <3.. ja és a lényeg: CUKIII CUKI VAGYOK LÁLÁLÁLÁLÁLÁLÁ!!!xDD nah mind1 akk cső all! ja és má 6 an nézték meg a blogomat pedig csak 3nak linkeltem be

 

Nah de most megkérdeztem Petitől is hogy szerinte?? és azt monta hogy ja olyan kislányos!! akk mostantól FÉRFIASAN FOGOK IRNI BAZD ÉRTED??????????XD nézzetek nevem earlt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://readmy.blog.hu/api/trackback/id/tr562159919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DanielGuy 2010.07.19. 10:12:31

Fel a fejjel! Nem írsz te "stréberesen", bár valamikor még én sem tudom mit akarsz írni. :D Egyébként az MSN már 2006 óta WLM nem tudom, hogy nem vetted észre eddig.:D

Ui.: A Nevem Earl 4. évad utolsó részét nem érdemes megnézni, egy faszság. :D

Adiguy 2010.07.19. 17:22:01

köszixD

am a My nevem Earlt már meg is nézted?? O.O

DanielGuy 2010.07.20. 01:18:31

Éjjel elkeztem, reggelre végeztem is. :D

szeby 2010.07.26. 02:10:29

De jó XD Be tudtam lépni ... tök poén, hogy kiderül, hogy már mindenhova regiztem 1x XD ... Szóval azt akartam írni, hogy szerintem pedig nagyon is jó az ahogy írsz és inkább olvasom, hogy "naon" helyet, hogy "nagyon", meg "faxkivan" helyet, hogy "marhára felhúz/dúrvára idegesít/tökömtele" ... Szerintem sokkal szebb egy blog ha szépen, tisztán és érthetően írnak bele :D DE EZ A TE BLOGOD ! Rám se kell hallgatni, meg senki másra sem, úgy írsz bele ahogy te akarsz ! A tied ! Érződik, hogy megfontoltan/átgondoltan írod a dolgokat, ezután a beszólás után meg kevésbé ... ne hagyd, hogy megzavarjanak, úgy csináld ahogy te akarod, így vagy egyéniség :) Nekem mindenhogy tetszik speciel, mert mindenhogy értem :D
süti beállítások módosítása